Предварителни обявления на НАП за 2011 г.
Обединение на възложители „Агенция „Митници” и Национална агенция за приходите”
.............................................................................
НАП открива процедури за възлагане на обществени поръчки с предмет:
==> 21. 02. 12 г. Доставка и монтаж на офис обзавеждане за работни помещения в административна сграда на НАП в гр. София, ул. „Врабча” №23
Вижте цялата информация за поръчката ... (линк към АОП)
==> 21. 02. 12 г. Надграждане на Системата за управление на приходите чрез разработване на софтуерно приложение в подкрепа на контролната дейност в НАП – Информационна система „Контрол”
*Възлагането на поръчката се осъществява проект в изпълнение на Договор № 10-31-3С/03.02.2011 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Вижте цялата информация за поръчката ... (линк към АОП)
==> 13. 02. 12 г. Доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ЦУ на НАП, УЦ на НАП „Банкя”, УЦ на НАП „Боровец” и ТД на НАП ГДО
Вижте цялата информация за поръчката ... (линк към АОП)
==> 08. 02. 12 г. Цялостно сервизно обслужване на 20 (двадесет) броя многофункционални копирни машини на принцип „Фазма” за ЦУ на НАП и ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители".
Вижте цялата информация за поръчката ... (линк към АОП)
==> 06. 02.12 г. Абонаментно сервизно поддържане и ремонт на адресируема пожароизвестителна система в сградата на ЦУ на НАП, гр.София, бул.„Княз Ал.Дондуков” № 52.
Вижте цялата информация за поръчката ... (линк към АОП)
==> 16. 01. 12 г. Обслужване на общата кореспонденция на НАП и куриерски услуги чрез осъществяване на универсални и неуниверсални пощенски услуги по смисъла на Закона за пощенските услуги, разделена в две самостоятелно обособени позиции
Вижте цялата информация за поръчката...(линк към АОП)
==> 04. 01. 12 г. Публикуване на обяви във вестници за нуждите на ТД на НАП Бургас за градовете Бургас, Сливен и Ямбол
Обявление, публикувано в АОП
Решение, публикувано в АОП
==>30.12.11г. Удостоверяване на електронен подпис /доставка и подновяване на удостоверения за електронен подпис/
Вижте цялата информация за поръчката...(линк към АОП)
==> 23.12.11г. Услуги по поддържане и ремонт, включително доставка на резервни части на канцеларските и репрографски машини, и канцеларската техника (факс и др.) на ТД на НАП Бургас
Вижте цялата информация за поръчката...(линк към АОП)
==> 22.12.11г. Услуги по провеждане на специализирани обучения за поддържане на работоспособността на информационните технологии и за поддържане и администриране на приложни операционни системи в НАП за IT специалисти. Обученията са разделени в четири обособени позиции по видов признак.
Вижте цялата информация за поръчката...(линк към АОП)
==> 19.12.11г. Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили /включително доставка на резервни части, материали и консумативи/ за нуждите на офис Враца, офис Монтана и офис Плевен при ТД Велико Търново
Вижте цялата информация за поръчката...(линк към АОП)
==> 16.12.11г. Поддръжка на система Help Desk
Вижте цялата информация за поръчката...(линк към АОП)
==> 14.12.11г. Услуги по абонаментно поддържане и ремонт на автоматичните телефонните централи на ТД на НАП Бургас
Вижте цялата информация за поръчката...(линк към АОП)
==> 07.12.11г. Поддръжка на автоматизирана система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти - NemoQ
Вижте цялата информация за поръчката...(линк към АОП)
==> 05.12.11г. Доставка, актуализиране и поддръжка на лицензирани софтуерни продукти от платформата ARIS
Вижте цялата информация за поръчката...(линк към АОП)
==> 28.11.11г. Сервизно обслужване и ремонт, вкл. доставка на резервни части, консумативи (без тонер) и консумативни резервни части за 63 /шестдесет и три/ броя копирни машини”, разпределени в три самостоятелно обособени позиции
Вижте цялата информация за поръчката...(линк към АОП)
==> 28.11.11г. Доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ЦУ на НАП, УЦна НАП „Банкя”, УЦ на НАП „Боровец” и ТД на НАП ГДО
Вижте цялата информация за поръчката...(линк към АОП)
==> 17.11.11г. Застраховане на служителите на НАП с групова рискова застраховка срещу злополука и застраховка „Живот” за 2012 г. и 2013 г.
Вижте цялата информация за поръчката...(линк към АОП)
==> 31.10.11г. Услуги по техническо обслужване и ремонт на автомобилите на ТД на НАП Бургас в градовете Бургас, Сливен и Ямбол
Вижте цялата информация за поръчката...(линк към АОП)
==> 07.10.11г. Услуги по сервизно обслужване и ремонт на служебни автомобили собственост на ТД на НАП София
Вижте цялата информация за поръчката...(линк към АОП)
==> Периодична доставка по заявка на Възложителя на стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП София
Вижте цялата информация за поръчката...(линк към АОП)