Z6_PPGAHG8009MS40QPEBC9DN30E0
Z7_PPGAHG8009MS40QPEBC9DN30E1

СЪДЪРЖАНИЕ

Всички одобрени кандидати за подпомагане с оборотен капитал, засегнати от временните противоепидемични мерки са длъжни да представят отчет за използваните средства през модула  „Комуникация с УО“ на Информационна система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България (ИСУН 2020). Срокът, в който кандидатите могат да използват получената подкрепа (да извършат допустимите разходи) е 3 месеца от датата на предоставяне на безвъзмездната финансова помощ. В рамките на един месец след този срок дружествата трябва да се отчетат за използваните средства.

Важно: Ако не бъде подаден отчет предприятията ще трябва да възстановят средствата, уточняват от приходната агенция.

Особеното при кандидатите, участвали и във фаза 1 и във фаза 2 е, че те трябва да подадат един общ отчет, като продължителността на изпълнение на всяко заявление за подкрепа е 3 месеца от датата на предоставяне на безвъзмездната финансова помощ, но срокът за отчитане в този случай е 1 месец след срокът за изразходване на получените средства за подпомагане от фаза 2. Кандидатите, които ще участват и в бъдещата трета фаза на проекта ще подават отчетите си нея отделно.

Образецът на отчетния документ, който кандидатите трябва да подадат през ИСУН съдържа следната информация:

  • кратко описание за същността на проектната дейност, изпълнена за преодоляване на недостига на средства или липса на ликвидност, настъпили в резултат от епидемичния взрив от COVID-19;
  • кратко описание на извършените разходи;
  • периодът, в рамките на който са извършени разходите.
  • изпълнение на мерките за информиране и публичност;
  • проведена ли е процедура за избор на изпълнител с „Публична покана“, съгласно разпоредбите на ЗУСЕСИФ и ПМС №160/2016 г.

Образец на отчетния документ може да видите и тук.

Полезно ли беше съдържанието на тази уебстраница ?

Гласувай да Гласувай не


Благодарим ви за обратната връзка!