СЪДЪРЖАНИЕ
Наименование на услугата
Наименование, съгласно Регистъра на услугите, част от административния регистър на ИИСДА (интегрирана информационна система на държавната администрация) - "Справка за осъществен контрол върху движението на стоки с висок фискален риск“
Орган по предоставянето на административната услуга/издаващ индивидуален административен акт:
Орган по приходите
Срок за предоставяне
В момента на заявяване.
Срок на действие
Срок на действие на документа или индивидуалния административен акт, който се издава при предоставянето на услугата: Няма срок
Такса
Агенцията не събира такси за издаване и заверка на документи и удостоверения, съгласно чл. 3, ал. 3 от Закона за НАП или безплатна.
Начини на заявяване
През портал за предоставяне на електронни услуги.
Ограничения и условности
Само по електронен път.
Кой ползва услугата
Административната услуга е предназначена за: Бизнеса
Ниво на предоставяне на услугата по електронен път
Двустранна комуникация: заявяване и получаване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи и/или електронна обработка на формуляри (електронни форми) и електронна персонална идентификация на потребителите.
Електронен адрес, на който се предоставя административна услуга
https://portal.nra.bg/
Електронен адрес за предложения по предоставяне на услугата:infocenter@nra.bg
Етапи на услугата/процеса
- Заявяване:
Заявители на услугата са физически и юридически лица, подали заявление за ползване на електронните услуги на НАП или Заявление за ползване на електронните услуги на НАП като упълномощени лица, в което е избрана за ползване групата услуги „Фискален контрол“.
При избор на услугата лицето въвежда период, за който иска информация за извършените му проверки по фискален контрол от служителите на ГДФК.
- Изпълнение на услугата
Услугата предоставя данни, съдържащи се в протоколите от осъществения фискален контрол на ГКПП и/или вътрешността на страната.
- Резултат от услугата
Визуализира се информация в табличен вид за: получател/изпращач на стоката; данни за превозвача; транспортното средство; вида и количеството на стоката.
Средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност
За да се ползва услугата по електронен път с Квалифициран електронен подпис (КЕП), следва да е подадено:
- заявление за подаване на документи по електронен път и ползване на електронните услуги, предоставяни от НАП с КЕП на задължено лице и потвърден пълен достъп до услугите на НАП или
- заявление за подаване на документи по електронен път и ползване на електронните услуги, предоставяни от НАП с КЕП на упълномощено лице със заявен и потвърден пълен достъп до услугата “Фискален контрол".
Ниво на осигуреност при ползване на КЕП – „ВИСОКО“
За да се ползва услугата с персонален идентификационен код (ПИК), от физически и юридически лица, следва да е заявено ползването на услуга „Подаване на декларации, документи или данни“ чрез:
- подадено Заявление за ползване на електронни услуги, предоставяни от НАП чрез ПИК или
- да е направена заявка за издаване на ПИК на информационния телефон на НАП – 0700 18 700 или електронен адрес – infocenter@nra.bg и/или
- през Система за сигурно електронно връчване, подържана от Държавна агенция „Електронно управление“(ССЕВ).
Издаденият ПИК може да се получи във всеки офис на НАП лично; чрез изрично упълномощено лице; или от изрично посочено в заявлението лице.
Ниво на осигуреност при ползване на ПИК - „ЗНАЧИТЕЛНО“