Всички документи, издавани във връзка с проверки за установяване на публични държавни вземания се изготвят и подписват електронно от органа, определен да извърши проверката, и се предоставят на лицата чрез комуникация в Информационна система за управление и наблюдение на структурните инструменти на ЕС в България 2020 (ИСУН-2020).
Съобщаването на индивидуални административни актове, издадени в рамките на тези производства, се извършва чрез съобщение (комуникация) в ИСУН до съответния кандидат или бенефициент, като към съобщението е прикачен съответния акт. В случай че съобщение, изпратено чрез ИСУН, не бъде получено в 7-дневен срок от представителя на дружеството, документът, който се връчва, се изпраща до адреса за кореспонденция на лицето с обратна разписка. След получаване на обратната разписка и в случай, че документът не е получен, в тази рубрика се публикува съобщение по чл. 18а, ал. 10 от АПК за срок от 7 дни, след изтичането на който съобщението, както и документите, за които то се отнася, се смятат за връчени.
![](/wps/wcm/connect/nra.bg25863/722655aa-a46e-4979-92a5-0240bc43f489/ajax-loader.gif?MOD=AJPERES&CACHEID=ROOTWORKSPACE.Z18_PPGAHG8009LJC0QTR5C2HH30I6-722655aa-a46e-4979-92a5-0240bc43f489-ndSUpHw)